Onsdag.

Dagen började bra idag med Balkandans. Det är kanske inte något som jag kommer syssla med efter de här 5 gångerna med gästlärare här på Öland men det är roligt. Resten av dagen jobbade vi med våra monologer. Gaah jag har en spärr i huvudet som jag måste få bort. Jag har gått runt som på nålar hela dagen och med ont i magen för att jag blir så nervös.. Sen om det är bra träning eller mentalt ohälsosamt det får man tolka som man vill. ;)
 
Efter skolan har jag varit på promenad med Oscar, Sebbe och Dennis. Kallt men riktigt skönt var det! 
Nu måste jag städa i ordning lite här på rummet, jobba med min monolog och skriva en liten uppsats om drömmar som vi ska lämna in på fredag.. Bäst att sätta igång känner jag!
 
Om det är en sak jag lärt mig när jag och Oscar går ut på äventyr är att oavsett om det är ljust ute eller inte så är det bäst att ta med reflex. Man vet aldrig när vi kommer tillbaka. ^^
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

mycket klokt tänkt <3

Svar: ibland tänds den där lilla lampan ovanför huvudet till och med på mig ;)
Dib

2012-11-07 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback