Man måste veta vad man önskar sig för att få vad man vill ha.

När man väl är tillbaka så känns det knappt som att man varit borta. Olyckligtvis så har jag dragit över mig ett par grå olycksmoln igen vilket resulterar i kallsvettiga mardrömmar och ett humör som väldigt lätt vänder. Men efter regn kommer solsken..
 
Igår blev det iaf en hel del jobb i studion då jag och ett par till i klassen har spelat in auditionlåtar till en radiomusikal skriven av Ola Salo. Till sist fick jag till en okej verision av låten man skulle skicka in, jag kunde den dock inte så bra så det var inte det enklaste att spela in. hehe 
Kvällen gick åt till att leka lekar och kolla film och eftersom Oscar fyllde år så fick han välja både lekar och film vilket resulterade i ogräs, en helt galen omgång sanning och konsekvens (eller konsekvens skulle man kunna säga) och filmen Bruno. Haha men kul var det! ^^
 
Idag har vi sjungt hela dagen och på eftermiddagen dansat balett jag har även haft enskild sånglektion och det är tyvärr den sista på terminen. De andra kommer användas till solosånger på julshowen och genmensamt för att hinna öva in allt tills våra föreställningar på soppsenen. Jag har även varit duktig och kollat på min monolog lite. Jag börjar få en uppdattning om vem hon är, men orden ligger helt fel i munnen på mig. Den är skriven på ett så gammaldagssätt att det är så svårt att prata trovärdigt. Men det kommer nog med tiden. :)
 
hihi jag blir fortfarande lika förvänad när jag tittar ner på benet och ser min tatuering. sen har den börjat klia som bara den nu också.. men då vet jag iaf att den läker. :)
 

Aee nu ska jag ner till HD-rummet och kolla på cats med resten av klassen. 
Talk to yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback