Just like the old times.

När jag bodde hemma hos mamma och pappa så satt jag alltid med datorn i köket. Jag har inte ro i kroppen att sitta och blogga ensam instängd på mitt rum och det är nog också en stor bidragade del till att uppdateringen är så dålig här på Öland. Men nu har jag hittat teckning till vårt nätverk i "mellangärdet" (rummet mellan Liedberg och vår teatersal) där vi just nu kollar på Spice girls filmen. Jag får se till att ta med mig datorn lite oftare och se till att uppdatera när vi kollar film. Det är dags att jag får ordning på bloggen igen, läsarna har sakta men säkert blivit färre och färre, tråkigt men inte så konstigt med tanke på hur lite jag bloggat, 
 
Men det ska det allt bli ändring på. ;) 
 
haha här kan vi tala om barndomsminnen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback