We'll be back.

Helgen har varit helt galen, helt sjuk, helt underbar och helt fantastisk! Man skulle kunna sätta oss i ett rum utan möbler och utan fönster och vi skulle ändå ha kul. Tänk er då 2 st stugor på Böda, med 2 minuter till stranden och midsommarfirande. Vi har haft det så underbart!!!!!

Det värsta med att ha det så bra är att jag alltid tycker det är lika jobbigt att åka hem, sitter här med en klump i magen. Längtar redan efter alla mina fina vänner igen. 5 av dem drar till peace and love i morgon och på söndag när de kommer hem drar jag till Spanien, så jag får inte träffa dem på 2 veckor. Men då kommer vi ha desto roligare när vi väl ses igen sen.

Jag är iaf helt slut nu av för lite sömn och för mycket partajande och i morgon ska jag upp och jobba heldag. Så ni får ett bildregn från resan i morgon, Jennie har tagit massa!!


en bild på min och Philip första kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback