Böda - dagen efter

Dagen efter midsommar så blev det chill på stranden med musik, bad och massa volleyboll. Det var hur härligt som helst tills det mulnade på på eftermiddagen och då drog vi hem till stugorna. Killarna drog då iväg på gokart och vi tjejer var kvar hemma. Vi bestämde oss för att överraska dem när de kom hem så vi lärde alla ladymarmalade dansen och när killarna kom hem så drog vi på Amy Winehouse - rehab på högsta volym och så drog vi igång lady marmalade. Haha de blev helt chockade!


dagen började bra, frågan är vem är killen och vems är trosorna?


volleyboll!


david och jag


det här är innan bilderna spårar ur


och det här är efter haha


sen myste jag lite med Lovi och Dan. hihi


LIna och hennes fiiiiina bikini


John leker med bollen


Philip ville också vara med


och så blev det lite akrobatik


mina fina två!


myyys

oju
Lina och Jennie


haha lite rolig skylt... de menade ju på stranden men ändå!




söta Linn




och här övar vi dans!




nattis hängde också på


Jennie skaffade nya löständer


här får ni också lördagens make up, glömde fota den också..


mycket fin bild på Lina!


sen blev det lite live musik med gitarr och sång.

Okej det kommer mer bilder från kvällen då vi var på utflykt. Men jag hinner inte ladda upp fler bilder nu..
Så ni får de här så länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback