Vad händer egentligen med bloggen?

Ja ni, jag vet inte riktigt heller.. Sen jag skaffade min iphone så sitter jag nästan aldrig vid datorn längre och eftersom den där förbannade appen till blogg.se aldrig funkar så blir inte uppdateringen som den en gång varit.
Jag har varit ensam hemma hela veckan också, mamma och pappa är ju kvar i Spanien. Så jag sover inte så bra iom nätterna, jag är så mörkrädd (jag vet jag är 21 snart) så jag måste ligga och lyssna på Bamse i trollskogen när jag ska sova..

Iaf annars har det varit kul att bo själv, fast jag inser nu hur mycket tid det tar att hålla ett hem i skick... Det enda jag gjort är laga mat, plocka i/ur diskmaskin, diska, städa, tvätta osv.. Men men det är lite kul också.
I morgon drar jag till Stockholm direkt efter jobbet, jag ska verkligen försöka få igång appen annars får jag låna Anton och Mikes dator!

Tills vi hörs igen, ha det så bra!


just nu typ bor jag i min resväska... bildenär tagen dagen innan vi åkte hem från Spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback