Semester!

Som ni märkt har jag varit mer frånvarande än någonsin här på bloggen. Det beror dels på att min dator har pajat och att jag knappast varit hemma de senaste veckorna. Jag har semester, flyttar till Öland om 3 veckor, är inne i en knivig period och vill bara ha tid att spendera med alla mina nära och kära innan jag flyttar.
Jag har inte märkt förrän nu hur fruktansvärt mycket tid det tar att hålla bloggen igång.

Så jag vill önska er en riktigt trevlig sommar nu och så säger jag att v.33/34 kommer bloggen att dra igång riktigt ordentligt igen. Med ny dator, ny kamera och nytt hem. Ni ska få följa mitt nya liv på Öland!
Och om jag hittar tiden så kommer jag självklart  slänga in ett inlägg här lite då och då. :)

Stor puss och kram till alla er som har kollat mitt blogg varje dag trots ingen uppdatering, ni är bäst!
För er som är nyfikna på vad jag pysslar med om dagarna så kan ni alltid följa mig på instagram, jag heter "Bambun"!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback