Im so happy Im so glad that I've got you.

Det blev ändå en välbehövlig promenad ikväll med Johanna och Jennie. Vilka härliga flickor de är de där två, det är alltid lika skönt och kul att ses. Jag tror jag borde gå och lägga mig nu så att veckans tråkigaste dag blir lite mindre tråkig. Hehe Efter jobbet ska jag iaf till simhallen och simma med Anna, nice nice!

Just nu håller jag på med något tråkigt, jag rensar datorn som var typ full innan. Det värsta är att jag råkar få syn på en massa underbara sommarbilder och då längtar jag så mycket efter sommaren att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Men jag försöker ta en dag i taget just nu, en positiv sak är att det iaf börjar bli lite ljusare om dagarna. Tummen upp!!



sådär skulle jag vilja att mitt hår såg ut när jag vaknade på morgonen, det hade varit nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback