Sånt här göra mig ledsen.

Föräldrar som lever sina drömmar genom sina barn. Gör dem till barnmodeller, barnstjärnor, sminkar upp dem och lär dem att om man inte är perekt så passar man inte in från det att de är bara barn. Vi lever redan i en sjuk värld, gör det inte värre för barnen än vad det redan är.. Här nedanför t.ex kommer ni få se föräldrar som klätt ut sina barn till beyonce och lady gaga, visst de får vara med och tävla om de vill men vad fan skippa sminket, de är ju bara barn! Men den sista filmen är mest hemsk, seriöst jag tycker flickorna ser otäcka ut.. Jag blir ledsen av det här...










Någon som är sugen på att förstöra sin unge och göra henne till en barbiedocka? INTE JAG!

Kommentarer
Postat av: Micke

Såg häromdan när var inne och kollade. Ett klipp där mamma och dotter pratar om botox. Hur dottern använder de till sina ryckor? VILKA rynkor? Hon är ett litet barn! :o

2012-01-10 @ 21:15:30
Postat av: Jenny

Usch dem ser ju hemska ut håller med dig :/

Skulle aldrig göra så mot mitt barn ...



Låt Barna vara barn när dem ska ....

2012-01-11 @ 11:30:54
URL: http://mjukis
Postat av: fiffi

Håller helt med er! Låt barn vara barn. Och låt inte tortera barn med skönhetsdrömmar man inte själv nått upp till. Föräldrarna gör ju till och med miner för att barnen ska se glada ut....



Kul blogg måste jag även säga :)



Kram!

2012-01-11 @ 21:19:34
URL: http://lillafiffi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Helt sjukt det där. Göra sina barn till Barbie-dockor! Vet inte vad som är sjukaste egentligen, föräldrarna eller de som anordnar tävlingarna?? Ingen har ju något vett i skallen. Måste nog vara föräldrarna iof. De bär yttersta ansvaret för att barnen ska få vara barn och inte låta skönhetsidelaen förstöra dom!

2012-01-14 @ 09:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback