Måste allt va så förfärligt besvärligt?

Nå vad blir betyget på Once upon a time? Blev det en hiss eller diss? Jag tror att bara man kommer in i serien så kommer den att bli grym! Det är ju en blandning av reality och en sagovärld vilket passar mig perfekt i smaken!
Vi fastnade framför en till ny serie som också verkar sjukt spännande. Det sjukaste är att jag tyckte jag kände igen huvudpersonen serien igenom och i slutet kommer jag på att det är för att hon har precis likadana ögon som mitt ex. Alltså nästan identiska! haha

Nu vill jag att tvättmaskinen ska gå färdigt så jag får gå och lägga mig, jobbar 8-16 i morgon.
Men gott folk, glöm inte att det är fredag och min helg är fullspäckad av bara en massa roliga saker. :D
Nattinattipuss.


"Revenge hette den andra serien vi titta på".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback