I have no inspiration.

Jag vet helt ärligt inte vad jag ska skriva för något idag som någon tycker är kul att läsa. Dagen började stressigt då jag fått fel starttid och fick stressa iväg till jobbet. Väl på jobbet fick jag en väldigt rolig nyhet, men det är inget bestämt så jag säger inget än. Efter jobbet var jag hemma och hämtade badkläder och åkte till simhallen med Anna och simmade 50 längder, duktigt!

Nu sitter jag som på nålar och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Det lutar åt att jag ska titta på film!
Vi kan iaf trösta oss med att veckans tråkigaste dag börjar gå mot sitt slut och då börjar nedräckningen inför helgen, wiiie!


den här gamla godingen går på tv nu, jag hamnar nog i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback