I could be the one you love forever.

Så underbart skönt det har varit att ha haft Anton och Mike här hemma i 2 underbara dagar. Allt faller liksom på plats när Anton kommer hem, allt känns lite mindre ensamt och allt bli lite roligare. I måndags skrattade vi så vi tjöt till en massa gamla videoklipp på oss från typ 5-6 år tillbaka, igår åkte vi skoter och fick pannkakor hos morfar. Kvällen spenderades sen i soffan framför en sjukt bra film (se nedan).

Idag åkte de tyvärr hem men jag ska ju upp till Stockholm på fredag så det kändes inte så sorgligt.
Efter jobbet idag så tog Nattis och jag på oss pjäxorna och tog årets första runda med ländskidorna. Så härligt det var, trots att jag inte åkt på typ 2 år så kändes det som det var igår, love it. Så i morgon ska vi åka igen!



jag och Nattis efter en hård runda på 5 km


MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL haha!

Nu ska jag faktiskt städa mitt rum, det behövs!




Kommentarer
Postat av: elin

Söta ni är!

2012-01-27 @ 18:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback