Here comes a lovely suprise!!

Jag har fått jobb ända fram till sommaren! Nu de 2 senaste veckorna har jag varit med i en förskoleklass och gått på frita på eftermiddagarna och det har gått så bra att de vill verkligen ha mig terminen ut. Så efter tjat och ett x-antal telefonsamtal så var viket mitt!

Fatta att jag ska jobba på samma ställe 5 dagar i veckan i typ 5,5 månader. Jag kan inte fatta det, jag är så glad!
Den enda nackdelen är att jag hinner inte säga hej då till alla mina dagisbarn, jag saknar dem redan. De små skitungarna har klistrat fast sig på mitt hjärta och det känns jobbigt. Men vi får se, om jag får en stund över så ska jag kolla om jag kan komma ut och hälsa på.. :)

Jag är iaf super lycklig. Allt känns lite lättare nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback