Fel på blogg.se?

Okej allvarligt det är något fel på blogg.se, hela menyn när man redigerar texten och väljer till bilder är helt borta. Antar att det kommer tillbaka tills i morgon så det blir inga bilder ikväll. Det gick super att åka skidor idag med, Lovi och jag åkte igår också så det känns lite under fötterna och i benen att man är trött. I morgon ska vi åka igen wiie det är så kul och ett stort plus att det är sjukt bra träning. Nu tänker jag faktiskt ta en snabb dusch och sen lägga mig. Jag är helt slutkörd efter helgen då jag inte sovit mycket alls och känner mig lite som en zombie på jobbet. Skönt att det redan är onsdag i morgon. Godnatt allihopa så hörs vi i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback