Bra jobbat Emma!

Åh vilket underbart rolig och mysig kväll vi hade hos Pihlip igår. De enda som saknades vad Hanna, John och Nattis annars var Orsa-gänget samlade under samma tak igen och vi fick avnjuta Philip och Andreas underbara pastacarbonara återigen. De flesta drog hem innan 12 men Danne, Philip och jag hade myspys i soffan så vi kom hem runt 4-tiden.. Kanske inte så bra när vi skulle försöka vända tillbaka dygnet men det var det värt!

Mitt nyårslöfte om att bli snål går väl sådär.. Igår köpte jag 5 st bhar och sen en sjukt snygg jacka från MQ. Dock var det 50% på den så jag kände att jag kunde ju inte bara missa det erbjudandet.. Så nu är den min. Tänker er ett slappt linne med USAflaggamotiv och ett par jeansshort till sommaren och så ett par klackar till det, mums!


jag älskar verkligen färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback