Lördag och ledig..

.. nästan iaf. Jag har ett sminkjobb kl 12.30 men det är ju bara kul så jag räknar mig som ledig idag.
Jag känner att hela jag börjar att landa helt i Sverige nu, kroppen är i fas igen och jag har fått sova ut idag så Sverige jag är hemma på riktigt nu!
Eftersom jag är ledig idag med så tänkte jag att jag skulle göra en make up idag, jag tänkte försöka göra något färgglatt om jag hittar lite inspiration.. Men den kommer nog.

Sen om jag hinner eller orkar så ska jag lägga upp lite bilder från undervattenskameran också. :)
Vad tyckte ni om filmen förresten?
Nä nu är det bäst att jag tar på mig något om benen och sticker så jag inte kommer alltför sent.


snyggt Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback