Stockholm Im here!

Sådär ja, mot alla odds kom jag fram utan att åka vilse till studion. För det första glömde jag min tågbiljett hemma men det löste sig till sist efter ett par telefonsamtal. På väg till studion gick jag också förbi McD och där frågar en kille mig om han får bjuda mig på en glass, haha! jag hade velat se hur jag såg ut när han frågade för jag blev så himla snopen! Jag förklarade iaf att jag skulle jobba så jag inte hade tid hehe.
Det var superkul att få träffa Hans och Susanna-Pernilla igen och sminkningarna gick bra, Anton kom till studion efter jobbet och vid åtta tiden drog vi till centralen, köpte med oss varsin chai latte och tog pendeln till märsta. Nu ska vi strax äta kvällsmat och sen ska vi mysa med en film tror jag Hihi det känns så bra att vara här!



mike och jag skulle bli ett vackert par, så typiskt att han är upptagen! ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback