Fina vänner.

Åh vilken underbar dag! Såna här dagar är nog mina favoriter, man är ledig och har hela förmiddagen på sig att gå och dra sig med att duscha, sminka sig osv.. Eftermiddagen spenderade jag på stan med kompisar, vi tog ett besök hos Bosses och så köpte Anton jordgubbar!
Vid 18.15 började Pirates 4 i 3D och visst filmen var väl bra oc Jack Sparrow lika rolig som vanligt men ändå det var något som gjorde att jag inte alls drog in i historien och det var ingen spänning i den.. Det är bara att inse sanningen, ingen film kommer slå de första.

Ut ifrån biosalongen så fick jag ett hallelujah-moment och nu kan jag inte få det ur huvudet. Vilken fegis jag är..


emelie och anton med varsin milkshake


johanna och jag tog kulglass, lovi som går på diet tog inget alls


strawberrys yaami


ready for some 3D, från vänster: Danneponken, DD (Dans smeknamn, dock avslöjar jag inte vad det står för), Lovippanpippan & Johniboy


jag och John känner oss så heta i våra fina glasögon.. ;)


emelie, anton, erica och nattis ville också vara med. hehe


sen var vi tvugna att ta en snygg bild till.

NU ska jag stupa i sängen med min bok, jag har inte läst sen igår vid lunchtid (abstinens). I morgon slutar jag 14 men bussen kommer inte förrän 14.37 så jag kommer inte hem förrän 15.00.

Nattinatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback