Intensiv men rolig dag

Herregud vilken dag det var igår!
Först hade jag 3 sminkningar (plus mig själv), lockning av mitt hår då vi hade 80-talsstyling på vårt uppträdande, kl 12 drog vi till parken för att koppla musikutrustning och genrepa, kl 15 hade vi uppträdande, sen skulle man ner med allt igen och hinna hem och byta om till kl 16 då vi åkte till sporthallen för att kolla på balen. Johanna såg verkligen ut som en prinsessa, moster och mamma hade gjort hennes hår och jag gjorde makeupen.

Efter balen åkte vi till Nina, Jimmy, Marcus och Alex för att äta mat, fika och ha trevligt. Efter det drog jag Marcus och Anton till Honeyponey för att ha filmmys med glass, frukt och smält choklad. hihi efter det drog jag till Dan där det var partaj, jag landade hemma i min säng 02.39.. hehe


min fina prinsessa <3 (fotograf mamma)

Ni ska få mer bilder från dagen senare, måste ner och handla lite mat. En film från uppträdandet är strax upplagt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback