I wish the spring was here

Sådär, nu har jag precis tryckt i mig en portion med det godaste potatismoset jag ätit på länge. Sen när jag gått på stan hela dagen med kurrande mage och suttit på möte i 2 timmar så smakar allt mycket bättre. Hehe
Jag vet att ni är nyfikna på mina tänder men jag tänker inte visa er någon ordentlig bild förrän om högst 3 dygn. Ma får nämligen lite fläckar på tänderna i början då man har brist på ngt ämne och det försvinner inom 3 dygn. Det här får alla så det är inte bara i mitt fall, jag är iaf supernöjd med tänderna. De lyser inte vitt utan är precis lagom vita och precis som utlovat 7 nyanser vitare. Hihi

Det blev också lite shopping idag trots att jag inte skulle shoppa ngt.. hehe men ibland måste man unna sig! Men jag ägnade den mesta av tiden med att leta kläder till Johanna och jag lyckades faktiskt väldigt bra. Hon fick med sig en hel del snygga kläder hem! :D


några av plaggen som gjorde Johanna sällskap hem.

Nu tänker jag faktiskt sätta mig och klippa ihop en film från Dominikanska republiken! Kul va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback