Fler bilder från Dominikanska

Jag orkar inte dela upp i massa olika kategorier nu utan jag valde bara ut bilder som jag tyckte var bra. Tyvärr var det många väldigt suddiga bilder då vi envisades med att försöka ta utan blix. Men men ;)

Åh ni fattar inte vad jag längtar tillbaka när jag ser de här bilderna och minnena dessutom. I really miss it!


Lovi och jag gjorde manikyr och pedikyr för 240 spän och då fick vi det en gång till gratis innan vi åkte hem!


vi blev även lurade/tvingade att göra flätor första dagen på stranden, det kostade oss ett par hundralappar. men vi lärde oss också en läxa.. hehe


allihopa, utom jag då!


1 av resturangerna, de hade mexikans mat varannan dag och italenskt varannan!




åh banana mama!!


el mupo Anton!




den ulimata posen för dig som bränt näsan, eller i martins fall, hela kroppen. haha


den fungerade även för Dan


och Danne som inte ens hade en bränd näsa ;)




fina Lovi


danne och kissekatten


danne med sin enorma "pizza" haha


ciggarer var populära bland the boys, jag fick huvudvärk av bara lukten!


och här står jag och gör mig lite fin


dessa söta ödlor bodde inte bara utomhus utan också i Danne och martins säng när jag skulle lägga mig där och i deras dusch när Martin duschade! HAHAHHAHA


en kväll var det grillbarberque(ja ni får rätta min stavning) och det var sjukt gott och mysigt!


martin och grillmästaren själv


massa mat


hamburgarna i Dominikanska är de bästa ever!!!




jag och brorsan


och så danne med (här är ett typiskt exempel på hur det blir utan blixt, dannes ansikte är dubbelt)


mina fina kylskåpsmagneter som jag fick när jag vann bingon på hotellet HAHA, det pinsamaste är att jag valde dem själv..


some smoke


en fin fjäril


haha här har vi vattengymnastik.. ;) eddie gömmer magen, världens sötaste människa!


här kör vi för fullt!


lovis stora hobby blev att plocka flagor från Martin ;) haha


Dan posar


puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback