dagens i-landsproblem.

Okej jag har gjort 2 sorliga saker på väldigt kort tid, ja typ en halvtimma.. Jag åkte ifrån alla mina kompisar efter inte ens 2 timmar. Jag var egentligen riktigt partysugen men eftersom jag ska upp tidigt i morgon så prioriterade jag sömnen. (fast det är lätt värt det, jag ska ju träffa mina flickor hihi) Sen så peelade jag nyss mina ben då de flagar något helt otroligt.. Så var det med den solbrännan, nu är de fläckiga och ser ut som att de har blivit utsatta för någon väldigt dålig brun utan sol. Usch..

Men en positiv som är att jag nu ska lägga min och läsa ett par sidor innan jag ska sova.
Klockan är ställd på 06.30, bilen kommer 08.30 och tåget går 09.15 så jag ska nog hinna packa det sista hehe.
Jag ska försöka hinna slänga in ett inlägg i morgon med i annat fall får ni ha en supertrevlig helg för det ska jag ha!

nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback