Dag 9 - Min tro

Jag har aldrig trott på gud, jag har nog alltid velat kunna men jag kan helt enkelt inte. Det är alltför obegripligt för mig. Dock så har jag stor respekt för de som tror, tänk vad skönt att ha en tro där du vet vad som händer efter döden och vet att allt som händer dig har ett syfte.

Men jag tror att det finns något större än vår värld, men vad vet jag inte.
Men min livsfilosofi är att leva så som man vill och följa sitt hjärta. Följ dina drömmar för annars kommer du ångra dig, man vill inte leva sitt liv och hela tiden behöva tänka "tänk om jag har provat, tänk om jag gjort det här, tänk om jag tagit chansen".

Hakuna matata är verkligen ett bra moto, Timon och Pumba är bra förebilder!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hakuna Matata, Inga bekymmer <3

2011-03-11 @ 19:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback