Dag 15 - Någon som betyder mycket

Som ni redan vet så har jag väldigt många betydelsefulla människor i mitt liv. Det är så svårt att välja en men jaa jag kom fram till att den här personen har jag alltid klickat lite extra med och vi har förstått varandra i alla väder.
I choosed Danneponken, hihi han är inte bara en av världens bästa kusiner han är också så snäll och godhjärtad som man kan vara. Han och jag är så lika på många sätt. Vi kan verkligen prata om allt, om det är något så kan jag alltid prata med Danne. Om om han vet att jag mår dåligt så ringer han alltid, han undviker det inte utan han ringer faktiskt.

Du är bäst Danne, du är min lilla helare!!
(tro inte att jag favoriserar honom, alla mina kusiner är bäst!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback