Dag 13 - Mina ambitioner

Jag hade tänkt att skoja till den här kategorin med en film men jaa jag tror hinner helt enkelt inte spela in den innan resan (som börjar lida mot sitt slut när ni läser det här). Men att skriva positiva saker om mig själv är jag dålig på så jag ska försöka.

Hm min främsta ambition måste nog vara att jag lätt kan gå in i en roll. Jag kan spela lättsam och lugn fast jag egentligen skakar av nervositet på insidan. Om jag ska göra något om jag tycker är jobbigt för att det är en ny situation eller nya mäniskor så går jag helt enkelt in i en roll. En yrkesmässig roll där jag inte är helt mig själv kanske men utan någon annan med touch of Emma. När situationen känns okej så kan jag sen släppa fram hela mig. Jag har lätt för att tycka om människor och få dem att skratta med alla knäppa saker jag gör. Jag älskar att prata, skoja, sjunga och dansa. Jag lyssnar när det behövs och jag tror att jag kan ge bra råd till dem som ber om det.


superwomen? No I don't think so! hihi

Kommentarer
Postat av: Johanna

My superbestfriendintheworld!! <3

2011-03-15 @ 15:35:12
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback