Burlesque

Åhh Burlesque är så bra! Den är så musikal och alltså så jag. Jag blir så avundsjuk på människorna som får chansen att spela in en sån här film. Jag skulle göra allt för att få en sån chans, åh I wanna be there!
Sångträningen idag gick perfect (mamma tror inte ni fattar att jag skrev perfect med c för att jag syftade på det engelska ordet, men nu vet iaf alla det).

Anna och Petra bytte iaf av Lovi och Hanna och vi spenderade kvällen i soffan med popcorn och Burlesque.
Jag fattar inte att Anna ska tillbaka till Spanien redan i morgon. Hon jobbar där hos en familj och nu kommer hon inte hem förrän om 4 månader igen.. Suck! Men nu har jag en anledning att åka till Spanien i vår. hehe

Nu måste jag sova innan huvudet hamnar på tangentbordet. Nattinatti sweethearts!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback