Min dreamboard!



Tänkte berätta vad de olika sakerna står för för er som är intresserade!

DREAMS: det är bara en rubrik och står för att det här är mina drömmar/mål
FAITH: Jag ska lära mig att tro på mig själv i alla lägen
FAMILY: äga tid och kärlek åt min familj och min släkt
LOVE: satsa på kärleken, kärleken till musiken och de jag älskar
FRIENDS: se till att mina vänner förstår hur mycket jag älskar dem och att de mår bra
HOPE: aldrig slutas att hoppas, hoppet kan hålla så mycket vid liv

Träna och tänka på hälsan: jag har alltid haft så mycket att göra att det här har kommit vid sidan av. Nu ska jag sätta det här mer i centrum eftersom jag behöver det för att må bra och trivas med mig själv.
Skaffa körkort: jag har även satt det här åt sidan då jag inte haft tid för att övningsköra, det ska det bli ändring på. Jag kommer ångra mig om jag inte tar det!
Lära mig spela gitarr: det här är ngt som jag verkligen vill, jag blir så inspirerad när jag ser hur muskaliska människors fingrar bara flyger över gitarren och skapar underbar musik.
Sjunga: jag sjunger för att jag älskar det. Rösten är mitt bästa instrument och jag vill bli så bra så jag kommer in på musikfolkhögskola i vår. Börjar hos sångpedagog nästa vecka!
Jobba och tjäna pengar: det här är väl en självklarhet men ibland kan man bli lite lat. Jag vill tjäna pengar så jag kan åka till Kenya och göra fler underbara resor med mina vänner. Sen måste man ju ha ngt att shoppa för.
Lära mig laga mat: jag vill vara en sån som inte behöver följa recept utan bara slänga ihop ngt och så blir det delicious. Men för det krävs träning, ska bli lärling för mammi och pappi!
Ta sprutorna som krävs för att åka till Kenya: ja det här blir nog höstens stora utmaning. Ni fattar inte paniken inom mig när jag ens tänker på att ta en spruta.. Vågade inte ens ha en riktigt spruta på bild utan en tecknad. Men jag kommer bli så ledsen och besviken på mig själv om jag inte klarar det här. Hm jag som inte ens vågade på mig svinis ska nu ta typ 3-4 stycken sprutor..
Utvecklas inom make up:en: jag ska fortsätta med mina extremmakeuper och sminka andra. Jag ska bli lite noggranare med att ta betalt bara när jag sminkar. Sminket kostar perngar och nu har jag ett "sminkkuvert" som jag lägger alla pengar i. Då vet ni också att jag använder pengarna till smink och ju mer smink jag har ju mer varierande sminkningar kan jag ju göra. :D

Här var några av mina mål och drömmar, jag har ju såklart så många fler. TDS är ju liksom inbakat i sången och bloggen är ju såklart också en rolig grej som jag älskar.
Någon som är sugen på att göra en egen dreamboard? Vad drömmer ni om och vad har ni får mål?
Kommentera gärna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback