Dreamboard

Vilket fint väder det blev idag, i morse när jag cyklade var det ju svinkallt tog till och med fingervantar! Haha
Men nu skinner solen som aldrig förr, skulle dock önska lite med Kreta värme eller vad säger ni? ;)
Idag tänkte jag fixa lite smått och gott.

- skriva ut lite bilder till Kenyacollaget (lugn mamma det är bara 3 st)
- städa mitt rum
- spela gitarr
- gör ngn make up
- skriva upp och göra en dreamboard över höstens mål och drömmar

Det låter bra va? :D Det där sista behöver jag att sätta upp på väggen så jag varje dag blir påmind om vad jag prioriterar som viktigt och inte glömmer vad jag ska satsa på. Den är ju också till för att inspirera!


en typisk dreamboard som jag hittade på google.

Dags att sätta fart då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback