Jag ser ut som en liten piga. Hihi

Mamma håller på att göra sista finpusten på min balklänning inför lördagen. Eftersom jag var tvungen att byta skor till mina svarta gladiatorklackar (vem ser skorna under klänningen liksom?) så var klänningen ngt för lång, tur att jag har en duktig mamma. Nu vaggar jag om kring i huset i min supersnygga underkjol och lurar Andy att det är min riktigt balklänning. Hihi


Sen ska den ju sitta under tuttarna men jag kände att jag ville inte visa upp min nya fina balbh för alla läsare, ni skulle bli så avundsjuka haha. Så jag drog upp den.

Dags att göra ett sista prov sen ska jag fortsätta läsa lite om de dövas riksförbund innan det blir tack och adjö och godnatt. Imorgon ska jag till sjukgymnast och sjunga på konsert på kulturhuset.


Kommentarer
Postat av: andy

LURAR!? :'(

2010-05-17 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback