Yes that's my favorite!

Det blev ingen dansträning idag för lokalen var upptagen, buhu jag vill ha dansträning!
Aja det är inget att sitta och tjuta om det blir inte bättre ändå.
Vi har precis slängt in 2 formar med baconpasta i ugnen, mumma!! Min favoriträtt!
Johannisen är också här, så efter maten drar vi direkt till Annica.

Mitt tal jag höll för mamma har blivit efterlyst så ska försöka fixa det till bloggen ikväll! haha
Dock vet jag inte om man hör vad jag säger för jag skrattade så mykt.


Johanna har klippt av sig håret, snyggt va? :D

Time to eat.
See ya!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi får dansa desto mer nästa gång :P

2010-03-24 @ 21:16:04
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback