Utgång!

Lördagkvällen spenderades hos Dan och sedan premiär på Gruvan.
Det var faktiskt roligare än jag trodde, minus att jag hade så grymt ont i huvudet stundvis.
Jag är verkligen ingen party människa, jag lägger mig hellre framför tv:n under en filt, bra film och några vänner.
Men när man väl kommer ut kan det vara grymt kul, älskar att dansa. Hihi


Kvällens outfit, min nya klänning.



Nathalie, jag & Erica.

Har tyvärr inga flera bilder från kvällen, jag får skärpa mig med kameran.
Men jag vill inte krångla med kamera när jag ska till krogen hehe (a)
Tack iaf allihopa för en trevlig kväll, det gör vi om!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nej ingen huvudvärk nästa gång och det blir absolut en nästa gång :D <3

2010-02-02 @ 08:34:26
URL: http://nathaliebroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback