Filmhiss - Sommaren med Göran.

Det blev som sagt filmmys hos Honeyponey ikväll med popcorn och mysig filt.
Sommaren med Göran var kanske inte så bra som jag hade trott men sjukt kul i början och det fanns en del saker som var grymt roliga.


Betyg: 3/5 men helt klart sevärd film!


Lite bilder:


finaste honeyponey!<3



popcorn!!



mums!





måste säga att min bror är väldigt snygg :)


Nej nu ska jag lägga mig och läsa "när jag hör din röst", den är så sorlig att jag gråter varje kväll när jag läser.
Jag vet att jag är larvig men men.
Ikväll ska jag hälsa på mitt dagis wie!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den va faktiskt riktigt rolig på vissa ställen :D

aww så söööta vi är :L PUSS <3

2010-01-27 @ 23:06:33
Postat av: Emelie

är sämst på att svara på bloggkommentarer men gör det här:

Tack så mycket emma :)

Ville höra dig när du sjöng igår ju! Ingen som spela in ? :)

annars verkar det vara en väldigt uschig dag igår i skolan för er ...

2010-01-28 @ 12:33:53
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback