And even though I know how very far apart we are, it helps to think we might be wishing on the same bright star.

Onsdagkväll.

Jaou ikväll är den enda kvällen jag inte har ngt planerat..
Eller okej jag har varje kväll planerad även de oplanerade.
Jag ska:

-blogga
-spela piano
-titta "resan till Amerika"
-äta morötter med dipp
-läsa

Så det är bäst att jag sätter fart!
Btw Emelie & Jennica tar vi skridskorna nästa vecka eller? :D


världens sötaste lilla mus!

Hoppas ni får en bra kväll, bloggar senare!
Dagens låt kommer upp om någon minut.


Kommentarer
Postat av: jennica

jag är på´t:D

2010-01-20 @ 22:48:41
Postat av: Jennie

JAG VILL OCKSÅ ÅKA SKRIDSKOR? FINNS DET PLATS? <3

2010-01-21 @ 00:15:39
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: emelie

Är på när som testade isbanan idag vettu så den funkar bla. haha ;) lite hal bara ^^

2010-01-21 @ 14:34:44
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback