Kenza är bäst!

Åh jag är så himla trött. I stan hittade jag hår som jag tror kommer bli skitbra jag längtar. Tyvärr hade de inte färgen hemma så de ska beställa hem den imorgon, om jag har tur kommer det redan på torsdag! :)
Direkt när vi var hemma från stan åkte vi upp till folketspark på dansträning, gud vad jag älskar dansträningen.
Det är så kul med allt nytt material.

Kikade in på Kenzas blogg nyss och fick se den här videon på henne, fan vilken bra människa hon är!



Nu ska jag sjunga en trudilutt och sen sova. Imorgon har jag sovmorgon men måste ändå upp vid halv 8 och duscha för jag ska sminka min moster Annica strax efter 8. Hon ska nämligen plåtas till deras hemsida i morgon.
Föresten så är jag ledig från klockan 12 på fredag så jag ska nog hinna med någon mer att sminka.

Mina krav när jag sminkar:
-lägg basen själv, jag har inte färger som passar till just dig
-jag tar en liten summa för sminket jag använder
-meddela innan vad du ska ha för färger på kläder eller om det är ngt speciellt du tänkt dig.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback