Chillorna badar.

Nu har jag vairt hemma i ett par timmar och fixat lite. Mitt rum er fortfarande ut som ett bombnedslag men jag prioriterade chillorna framför det. Jag passade också på att släppa ut dem så de fick bada också.
För er som är lite nyfikna på våra chinchillor , Dumbo Disa Smulan, så filmade jag en snutt till er. :)


Är det någon läsare som också har chinchillor?

Det är iaf världens mysigaste och världens lenaste djur (bokstavligen). hehe
Dock så har vi inte alls lika mycket tid till dem längre vilket är synd. Tur att de har varandra iaf.
Nu väntar vi på att Lovi ska höra av sig efter det drar vi till stan för att äta glass på bosses glassbar och myspysa. Så ikväll är det mobilblogg som gäller.

Ha en fin fredagskväll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback