fredag, lov, ska man vara glad?

Nääääääääääääää :( fredag och lov betyder sista dagen på apun och bara en vecka kvar tills skolan börjar.
Jag vill inte sluta, jag saknar redan barnen och personalen. Jag fick en fin present idag av dem och så bjöd jag på glass. Det var också fotografering som jag fick vara med på, haha!

Ikväll blir det lugna puckar. Jag har lovat mig själv att ta varje chans jag får till att vila så jag blir frisk tills på torsdag (hjälp är det verkligen bara 6 dagar kvar?).
Så vi ska ner och beställa godis, jag ska skriva låtlistor, vi ska färga mitt hår, vi ska kolla idol, jag ska göra en kulisslista och klädlista.
Ojdå, det blev visst mykt iaf. Haha
Aja, ju mer jag får gjort idag ju mindre stress blir det i veckan.


jag måste provlocka håret nu i veckan också. jag gör det inte lika ofta längre därför blir det inte likabra som det brukar. buhu!

Ha en bra kväll, vi hörs säkert senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback