2 roliga historier jag helt glömt bort att berätta!

Haha här kommer en historia som jag glömt skriva om.

Förra vecka så gick jag i sömnen!!! Anton var uppe på toan och kräktes (jag vet inte om han vill att jag säger det men så var det iaf, haha), då hade jag kommit upp och öppnat dörren och frågat vad han höll på med. Jag har ont i huvudet och kräks svarade han då.
Jag hade bara kollat på honom, slängt igen dörren och gått och lagt mig igen xD haha dryg!!

Den här historien är sann och bland det roligaste ni har hört så läs hela!!

Min kompis (jag kan inte skriva ut vem pga av tystnadsplikt) pappas jobbarkompis jobbar som "god man" åt en kille. Dvs han sköter ekonomin och hjälper honom med olika saker.
En dag dök han inte upp i skolan och därför fick han ett telefonsamtal därifrån.
Han åkte iaf hem till killen för att kolla vart han höll hus.
När killen öppnade dörren så var ha helt blodig i huvudet.
-vad har hänt, frågade den goda mannen.
-jag var påväg till skolan och så såg jag ett troll, svarade killen helt vanligt.
Då såg den goda mannen att killen ställt byrån framför toadörren och handtaget rörde sig.
När han tagit bort byrån och öppnade dörren så står det en...


DVÄRG där inne xD HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
han hade kidnappat dvärgen och när dvärgen slagit honom för att försöka komma loss så hade han slagit dvärgen i huvudet så han blev medvetslös och burit hem honom. xD


Stackars dvärgen!


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha XD nästan som när linus gick i sömnen.Han kom fram till min säng och jag frågade vad han gjorde då sa han : Jag ska bara kolla sen gick han haha XD

2009-10-18 @ 21:13:54
URL: http://apiceofmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback