yeeeeeeeeeeeey! :D

Precis som jag hade väntat mig så vaknade jag imorse och var så trött att jag mådde illa. Usch men vi hade som sagt prov idag så var tvungen att ta mig upp. Vi satt och skrev i nästan 3 timmar och jag vet inte riktigt hur det gick, hoppas på ett vg iaf (a)
Eftermiddagen blev bättre iaf, jag vet inte hur mykt jag och jokke skrattade på svenskan, seriöst jag höll på att garva ihjäl mig. Stackars Annica! Men Anton har iaf fått ett nytt smeknamn, Twixgrisen HAHA..
Samhällskunskapen vart också förbannat roligt, vi har en lärarkandidat så jag tänkte att vi kunde busa lite med henne.
Så jag knäppte upp en löshårsslinga och bad jokke låtsas att han drog av mig håret. Alltså ni skulle sett minen på henne HAHAHAHAHHAHAHAH obetal bar säger jag bara, då skrattade vi också kan jag lova :)


såklart ville han testa det också :) jääättefint, sen så tyckte Anders vi skulle fluffa upp mössen så den fyllde vi med papper. HAHA

Pianot gick mycket bättre än vad jag hade väntat mig eftersom jag varit oerhört dålig på att träna på läxan. Men jag fick stort beröm för mitt musiköra och fick då ett diktat.
Mimmi spelade ackord och jag skulle berätta vilka, alla rätt fick jag (a) Man blir så himla glad när man får positiv kritik, för ibland känns det inte som att man passar in.. Som att alla andra är mycket bättre aja ni förstår! :)

Aja anton hämtade mig vid halv 5 och vi åkte direkt till lokalen där jag hade dansträning till typ tjugo i 6, då skjusade Anton hem mig, jag tryckte bokstavligen i mig en macka och bytte om fort som attan och åkte till gympan tio i 6.
Jag vad beredd på att tröttheten skulle komma som legat dold hela eftermiddagen (jag har ett knep, varva inte ner så känner du inte att du är trött!). Men vi hade fått ett brev i vårat skåp och vad står det där? Jag har skannat in det i datorn så ni ska få se :D




Vi har förut haft 50 kr/tim och nu har vi 80 kr! :D UNDERBART, det betyder att jag får ca 5000 kr för den här terminen. YES, jag tror jag ska skicka iväg ett litet tackmejl till Susanne thihi!
Sen körde vi dunken med ungarna på gympan, haha jag var livrädd men jag vann också :L thihi

oj mega långt inlägg som vanligt.. :/ sorry guys!
SMACKPUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback