Varning:vansinnigt beroendeframkallande!

förlåt att jag är så osocial men jag har haft annat för mig hela kvällen och antagligen hela natten också (a)
Annica köpte nämligen den nya boken till mig idag, DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MOSTER! Den har redan slitit tag i mig och det är så spännande att man dör, lyckligt att man gråter, men också olyckligt att hjärtat brister.
plus att på baksidan av boken står det med röd text:

"Varning: vansinnigt beroendeframkallande", så nu har jag bevis på att dom faktiskt är det! haha undra om man kan få vård för sånt? haha
Ngt säger mig att skolan inte kommer locka mig alls imorgon... hm

Jag försöker verkligen allt jag kan men ingenting verkar räcka till, ibland känns det som att jag iaf bara står ivägen för dig, irriterar dig när jag bara försöker visa hur mykt jag älskar dig. Tala bara om för mig vad du vill att jag ska göra, för jag gör vad som helst för att få se dig le. <3

nej nu måste jag gå, ska ägna ngr timmar till boken igen thihi
SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Du vet att du kunde fått boken redan i måndags om du hade besökt mig på "jobbet" ;P

2009-03-11 @ 23:02:30
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Johanna

DÄRFÖR VAR DU HEMMA FRÅN SKOLAN :O

DIN LILLA SNYGGA SKOLKIS :)<3

2009-03-12 @ 23:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback