houses are rising ;)

Sunday, idag blev det dansträning igen mellan kl kvart i 1 till halv 5 ungefär. :) Danserna har satt sig väldigt bra nu faktiskt, Anton och jag behöver fortfarande träna på twist/jieve dansen och så är jag lite osäker på hippie också, annars så känns det jättebra! :D

Det kommer bli så hiimla kul, så nästa fredag och lördag måste ni kommer och kolla på oss på mässen :D
Nu ska jag kolla på twilight thihi och sen kl 7 ska vi till spegelhallen för att ha dansträning igen.. hehe Danne och Anton ska också bygga klart husena till vårat dansnummer "a night to remember", dom blir jättesnygga! :D


snygga, eller hur? nu ska dom bara målas och så:)

Nästa vecka blir det också dans varjedag, ojojoj det känns som att jag kommer vara slutkörd efter denna veckan.

Jag hoppas alla mår bra.
SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback