Torsdag

Godmorning! :D
Solen skinner idag igen wiiiie!
Jaha igår blev det väldigt sent, vi kom hem efter 11. Engelskan satte sig verkligen inte, vi kämpade i flera timmar och glosorna som jag lärde mig på typ en kvart för ngr veckorn sen tog timmar innan dom satte sig någelunda. Så nu har jag bestämt mig, jag hoppar av engelskan.
Usch vad besviken jag är på mig själv men det är ju bara att inse att jag orkar inte med en massa extra timmar när jag redan har så sjukt mycket. Jag orkar ju knappt som det är iaf plus att jag har varit på typ högst 4 st engelskalektioner på hela terminen.
En positiv sak är ju iaf att jag får sovmorgon på torsdagar, wiiie.

Idag går jag sent som vanligt till kl 5, sen blir det gympan mellan 6-8 och så måste jag råplugga samhällskunskap. FY jag har inte ens börjat med den heller. Vad är det med mig egentligen!!?



Ha en bra dag och passa på att gå ut och njuta av solen!
SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback