Seeeeeeeeeeeeeg

Idag så har jag egentligen haft världens möjlighet att blogga eftersom jag inte åkte till skolan förrän vid ett typ :)
Jag kunde nämligen inte somna inatt(som vanligt) och så jaa.. hände det mindre trevliga saker. Ni som känner mig förstår haha. Ni som inte känner mig vill inte veta:D
Så det blev som sagt ingen skola idag utan kl 1 så drog jag mig iväg till sporthallen för att ha dansträning i ungefär 1 timme, sen blev det direkt hem igen. Då såg jag klart på Twilight, usch jag vill bara hata filmen men ändå så älskar jag den bara för att det ändå är twilight.

Kl 4 blev det piano, det gick oväntat bra trots min huvudvärk. Mimmi tyckte iaf att jag skulle lugna ner mig lite, hon märker direkt när jag är stressad eftersom det alltid går sämre på pianot då. Men fy vad kul det är att spela piano egentligen, iaf när det går bra.
Vid tjugo i 5 gick jag direkt upp till mässen och hade dansträning till ungefär tjugo i 6, det gick jättebra med twist/jieve dansen :D Det kommer vi lätt sätta till fredag! Åh jag längtar så sjukt mycket till scenen nu, synd bara man inte får sjunga ngt (a) haha

Jag hann bara hem och hämta pärmen och ett äpple så åkte jag till barngympan, Busk hade visst också varit hemma idag. Vi ska ha en superdag i sommar, den kommer att bli bättre än bäst :L
Påvägen hem så stannade vi till hos farmor, så vid nio när jag kom hem var jag utsvulten eftersom jag inte ätit sen lunch.

Här kommer min favorit scen från Twilight, eller en av dom :) Den är ganska lik den i boken, åh love it!

Ja det var min dag, haha :) Är det någon som har tips på bra böcker? Jag måste verkligen ha ngt som kan avleda tankarna på nätterna!

SMACKPUSS <3


Kommentarer
Postat av: JENNIE - modeblogg

fin blogg!

2009-03-17 @ 22:35:18
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: alexanderbusk

DEN KOMMER ATT BLI BÄST :D

2009-03-19 @ 11:32:04
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback