Need- Hana Pestle

Ännu en måndag är här, jag tar den med ett leende på läpparna trots jag inte somnade förrän kanske kan i 4/4 inatt. Fy när jag vaknade förut bara skrek kroppen åt mig att strunta i skolan och ligga kvar i sängen, men det är bara att tvinga sig upp. För idag är det fint väder, det är till och med ljust ute och kl är inte 8 än :D

Idag ska vi inte gå på matten utan jag ska hänga med Lovi hem så ska hennes bror matte(värtsa mattegeniet) hjälpa oss istället, troligtvis så är han bättre än våran lärare. Aja, ha en bra dag allihopa! <3


Igår kväll hittade jag nog en av dom bästa låtarna jag hört i mitt liv. Det ryktas att det ska vara med i New Moon, det hoppas jag verkligen. Vilken låt skulle kunna passa bättre än den här?

SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback