Mitt eget personliga helvete.

Det var fel av mig att tänka såhär.
Det var fel av mig att våga hoppas.
Det var fel av mig att längta.
Det var fel av mig att sluta kämpa emot.

jag är en idiot.

ja den här måndagen har verkligen bevisat vilket patetiskt litet monster jag är, usch IDROTTSTEORI LEKTIONEN KAN JU BARA GÅ OCH SKJUTA SIG. jag skulle inte ens gått till skolan!



Lovi du är verkligen världens underbaraste, eftermiddagen blev underbar tack vare dig vårkänslan kom tillbaka när vi skjusade varandra hem på cykeln från skolan.
Men så fort du är borta så kommer känslan sig smygande igen och då blir det svårt att andas :(

PATETISK är ordet!
Musikteoriprovet gick skit, fan också. Allt går verkigen åt helvete, jag har inget ork orkar inte plugga, jag orkar knappt med att vara vaken.
Förlåt deppinlägget jag var i behov av att skriva av mig.

Imorgon ska bli bättre och så snart jag har pengar så rymmer jag härifrån.
SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Ah Lovi är bra o ha hon.. :)



O du tänk på att det är lov nästa vecka.. Då du måste hitta på nåt med mig nån kväll.. För jag är liksom ensam människa nummer ett :(

2009-03-30 @ 22:23:14
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Lovi

Älskling jag fattar inget. :o du är ingen idiot du är den smartaste (efter mig) ungen jag känner..den som gör dig illa ska jag ta mig fan skjuta och sen spotta på...

ge den en "haaaji och en haaaja" sen ska jag spraka på han/hon..

Den personen kommer önska att den inte ens föddes..MOHAHA!



Jag älskar dig över allt annat. Du är min one and only riktiga vänn jag någonsin kommer få.

Massa kärlek till dig<3

2009-04-01 @ 11:30:48
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback