Jennie Kempe! <3

Jag tycker verkligen synd om er som inte har fått chansen att lära känna den här underbara varelsen och om ni någon gång får chansen ta den!

Jennie du har hjälpt mig med så himla mycket, jag tror inte du själv förstår hur mycket egentligen det gör nog inte ens jag. Men bara det att veta att du verkigen bryr dig, att du alltid ställer upp får mig alltid på bättre humör. Om man yttrar sig, det kan vara på bdb, bloggen eller någon annanstans, så är du alltid den första att fråga vad som har hänt, om man vill prata om det. Även fast det bara kan vara en liten vink så ser du rakt igenom och skickar ett sms. Du frågar inte bara för att verka snäll och låtsas att du bryr dig, nej du sätter dig in i problemen trots att du själv har så många.
Du är en sann vän som man kan lita på till 110%!
Du om någon förtjänar att vara frisk, för att lida som du har gjort i alla år är verkigen inte rättvist!
Jag minns fortfarande när vi var små och hade våra små konstiga ritualer för oss, ex varje gång vi blev osams så träffades vi alltid vid grusvägen och sa "Vi är ju kokobängo vi är ju kompisar" samtidigt som vi knackade oss i huvudet. haha
Eller våra låtar som vi skrev "uno doce tres quatro, hula-balula hula-balula"

Jag älskar dig Jennie Kempe, jag hoppas att du förstår att du betyder jättemycket för mig. Jag kommer aldrig släppa taget om dig!


Vem är inte avundsjuk på Jennies underbara hår, underbara gröna ögon med fina ögonfransar och perfekta hy, perfekta kroppsform. Den kvinnan SKA bli modell!

SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh, EMMA.

Jag älskar dig verkligen något otroligt mycket. Du är en av mina bästa vänner och det kommer du alltid förbli. Vilket fint inlägg du skrev, fick verkligen stora tårar i ögonen. Jag kan inte äns förklara med ord hur mycket du betyder för mig.

Du är den finaste personen in the whole world och jag är jätte avundsjuk på hela dig!

Men när du blir en känd sångerska över hela världen tänker jag inte släppa taget om dig...åhhnej.. jag kommer sitta som en blodigel på dig.. :D

älskar dig världens bästa Emma Hallberg Sofia. <333333

2009-03-08 @ 22:14:28
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ni betyder mkt för mig <3

2009-03-10 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback