jag vet vad du gjorde förra lördagen ;) haha

Igår fick vi kommentaren från Lina "Ni var skitbra igår men ännu bättre idag". Men så är det ju nästan alltid. :)
Vi hade kanonkul men såklart saknade vi Ester. Gud jag saknar redan allihopa, så tråkigt att det ska ta slut när vi börjat lära känna varandra :(
Men jag tror det pratades om att vi skulle träffas allihopa och kolla på film och så någon dag, hoppas!

Bilen hem igår var bland det roligaste jag varit med om, det var jag, Lovi, Jennie och Anton. För det första så gick vi till helt fel parkering och var tvugna att vända HAHA. Sen så hade Annica gjort iordning Antons hår till "raggarfrisyr" HAHA, vet ni vad hans frisyr hette som han hade där bak? KOFITTA ahhahahahahhhaha, vad är det för namn? Iaf Jennie höll på att garva ihjäl sig när vi sa det, så gled vi in på ämnet om hur kosor föder barn och i bilen hem så skrev jag en egen "fin" låt.
Sen ville jag att Anton skulle köra in i en lyktstolpe så jag "råkade" köra upp rosorna vi fått i huvudet på honom ett antal ggr. Men jag körde inte i :(
Däremot så skrattade vi hela vägen hem, ni är verkligen underbara! <3

Kvällen avslutades med tvtittande, bla "Jag vet vad du gjorde förra lördagen". Det var sjukt kul, det handlar om någon som hade blivit hypnotiserad och så får han/hon gissa vad dom gör i vissa situationer så kan dom vinna grejer. HAHA
Sen kollade jag och lovi på American Pie 2 en stund, herregud sjukare filmer får man leta efter...
Såklart avslutade vi kvällen med att läsa ngr sidor, jag längtar tills Lovi är klar med boken så jag kan exploderna med mina tankar och åsikter om boken och att jag då kan få tillbaka min bok och läsa om den (a)


collage ifrån igår :D

Nu ska jag se på film när Hanna kommer, Busk är redan här.
SMACKPUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback