Rent hus!

Idag har det varit fullt upp! Skolan är slapp jag älskar de här sista dagarna, varje dag känns som fredag. Hihi
Iaf jag, Erica, Anton & Lovi drog ut till stugan för att storstäda vilket behövdes om man säger så. Fy vad jobbigt det blev vi var helt slutkörda i slutet men Anton kämpade på ända in i det sista den städfantasten!


Taggad var jag mohaha, här ser ni hur mitt hår blev :) syns kanske inte så bra på bilden men jag tror hela håret har typ guldnyans. hiss eller diss?


Lovi posar med mopp och rengöringsmedel. :D haha


Anton tog disktrasan och Ajax, mohaha!


Erica tog moppgrejen på huvudet xD haha


Morfar var så snäll och hämtade oss, Marry var också där hihi

Iaf sen när jag kom hem skulle jag laga mat, creps, och aa det gick väl sådär. Jag kommer aldrig bli någon bra hemmafru :'(
Först skulle jag ha i ägg då tappade jag den ena på golvet så det gick sönder.. lyckat.
Sen hade jag i 5 dl MJÖL fast det stod MJÖLK så jag förstörde sammanlagt 4 ägg. Ojojoj
Aja övning ger färdighet. haha

Senare kom Elin, jag testade att locka hennes hår eftersom jag ska göra det på fredag när hon ska ta studenten och så målade jag hennes naglar. Hon blev så fin så! :D
Sen kom Hanna och jag lockade hennes hår också för jag ska fixa det imorn (de slutade redan imorn dom fuskisarna!)
Så Hanna ska sova här så jag får både sminka och fixa hennes hår imorn fatta KUL!!! :D:D wiiiee
Ja stylist är min reservplan om jag inte kan bli artist, så himla kul alltså! :D

Nu blev det ett väldigt långt inlägg.. hoppas ni inte blev alltför uttrkade :$ haha
godnatt
smackpuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback