Stugan<3

Idag vaknar man till strålande sol, åh gud vad underbart. Då finns bara en tanke i huvudet STUGAN. hihi
Så det blev en heldag när typ. :) Chill med mat, sol och så badade vi också. Fy fasen alltså, sjön vid stugan (vin heter den haha) är en källsjö, väldigt djup och stor.. Det betyder att det bara var 13-14 grader i vattnet så vi höll på att frysa ihjäl xD
Lite bilder.


underbart <3


min snygging till bror, du är den bästa i hela världen. <3


bevis på att vi faktiskt har badat, riktigt.......uppfriskande x'D  haha


titta vad sjövatten gör med håret... precis lockigt och dant. xD haha


lite tuffa vi är då :D




Kvällen spederas hos Hanna där vi grillade med Hanna, Busk, Anton, Sarah och Lina. Jättetrevligt, jag räknade också ett mattetal men det blev fel :( snyft!
Sen följde Busk med oss hem och kollade på film då kom vi på att det var lika bra att han sov över :D så vi såg på film till sent på natten. Hihi supermysigt och kul har man alltid med den muppen :D
jag har saknat dig <33

smackpuss <3





Kommentarer
Postat av: alexanderbusk

Jag har saknat dig med <3

2009-06-02 @ 21:16:10
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback