Shopping!

Idag blev det att bada på jobbet igen, fatta hur härligt det känns att få betalt för att bada med massa busungar! :D
Efter jobbet så åkte jag med mammi till stan, det blev subway mums! Det är mitt favoritställe i linköping, mykt bättre än massa fet mat på typ donken (även fast det också är väldigt gott), men må mykt bättre av den här maten!
Iaf JAG KÖPTE MIN ÄLSKADE GITARR! :D den kostade 995 kr men det var det värt, mamma var också snäll och köpte en sån därn sak som man stämmer den med, dock så har jag inte förstått mig på den riktigt än.. haha

Detta blev det:


gitarr - musikbörsen 995 kr
shorts - gina 199 kr
linne - gina 129 kr

Nu är mitt konto tömt igen och jag fick pengar i fredags.. haha men vi får ju lön typ nästa vecka så jag överlever nog! :)


Här är bikinin ifrån nelly.com som landade i min brevlåda igår, jag älskar den.

smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

Ahh vad kul!! :D<3

2009-07-01 @ 08:52:48
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback