Partaj i stugan!

Jaha igår var det skolavslutning, usch det blev jobbigare än vad jag hade tänkt mig. Förlåt till alla att jag inte var världens roligaste igår men det var iaf bättre än förra avslutninge, eller hur? haha
Nu får man se det här från den ljusa sidan, sommarlovet får jag ta som en chans att läka ihop alla såren till i höst. För jag kommer klara det eller rättare sagt jag måste klara det.

Först blev det iaf mys i klassrummet med klassen, John var söt och hade med sig rabarberpaj mums!


John, Martin och Mike :D


jag fick ingen bra bild på hur jag såg ut men här ser ni ju lite, lockigt hår och så min turkosa klänning.


Johan och Anders är söööta :)


Lovi, Nattis och Sara <3

Kyrkan blev jobbig, usch. Men Emelie höll ett sjukt bra skrivet tal, jag är så himla stolt över henne <3
Jag kommer sakna alla i klassen så in i bomben över sommaren, men vi kommer säker ses massa iaf, eller hur? :D

Vid halv 2 blev det utspring, sen hem till Elin på studentmottagning och sen hem till Emelie. Alla var så himla fina idag, jag tyckte synd om dom bara att vädret var så dåligt. Vi hoppas på solsken hela dagen tills nästa år när vi tar studenten!


Elins skylt var klockren! haha så söt!


Sara tog också studenten, grattis! <3


Elin har också blivit stor, usch var jag kommer sakna alla i höst!
Iaf hennes hår hade hållt sig bra iaf under natten, jättefin var hon iaf!<3


Elin var så fin i sin mössa! GRATTIS<3


Emelie var grymt snygg! Kolla ögonen dom bara lyser och hon passar så bra  sitt mörka hår! :D<3


Snygga är ordet!

Efter att ha varit hos de här galningarna i ngr timmar så åkte vi hem för att sedan åka vidare till stugan.
Där hade vi en massa folk och vi var 12 pers som sov över. Haha Stackars Martin fick sova på golvet!
Det var iaf grymt kul (även fast jag kunde varit på bättre humör) tack alla för en jättekul kväll, här är ngr bilder:


Sara, jag och Becca :D <3


Martin & John, söta pojkar :))


Lina och Hanna :D sööööööta!


Dan och Danne :D


Dan och Lovi dansade så fint så :D hihi


Johan och Hanna dansade också fint :) hehe


Lite folk som kollar på Johan och John när de ska försöka komma ihåg hur man dansar "pricken-dansen" haha det gick inte så bra vad jag hörde!


Johanna och patrick får avsluta kvällen.

Tack till alla igen det här måste vi göra om någon gång när det är fint väder så vi kan bada och sola :D john var ju galen och babade på kvällen iaf! haha
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: Micke

Fan, vad trodde jag inte skulle komma med xD

2009-06-14 @ 16:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback